Forum Forum dla uczestników Małopolskiego Konkursu Języka Polskiego Strona Główna Forum dla uczestników Małopolskiego Konkursu Języka Polskiego

 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artykuły dla dzieci - porównaj ceny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla uczestników Małopolskiego Konkursu Języka Polskiego Strona Główna -> HYDE PARK 2015/2016
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gosia27
Stały bywalec


Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 108

PostWysłany: Sob Sty 28, 2017 03:00    Temat postu: Artykuły dla dzieci - porównaj ceny Odpowiedz z cytatem

Porównaj ceny artykułów dla dzieci w 2800 sklepach

WEJDŹ - Porównaj ceny artykułów dla dzieci
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Reklama






Wysłany: Sob Sty 28, 2017 03:00    Temat postu:

Powrót do góry
Matylda
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 59

PostWysłany: Czw Gru 21, 2017 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajne zestawienie. Sama jakiś czas temu szukałam artykułów papierniczych dla dzieci i naprawdę duży ich wybór udało mi się znaleźć w sklepie Biurwa.pl . Są tam dostępne także produkty piśmiennicze, jak również wszystko to, bez czego nie może się obyć żadne biuro i to w dobrej cenie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
flara
Nowy użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 32
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Mar 18, 2018 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajna sprawa taka porównywarka. Chociaż my w przedszkolu, już mamy sprawdzone sklepy, gdzie kupujemy zabawki i mebelki. Najczęściej zakupy robimy na stronie https://www.mojebambino.pl/107-przedszkole. Mają bardzo porządne rzeczy w dobrej cenie. Co niemniej ważne są to rzeczy bezpieczne dla dzieci. Sporo rodziców dopytuje się, gdzie kupujemy zabawki, będąc pod wrażeniem ich wytrzymałości:) Zresztą i mi zdarza się tam kupować "prywatnie", jeśli szukam jakiegoś fajnego prezentu dla dzieciaków na święta czy urodziny:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aloohaaa
Gość


Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 5

PostWysłany: Sob Mar 31, 2018 14:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Super, dzięki za sprawdzone porady. Jestem pewien, że mi się one przydadzą Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ella0
Nowy użytkownik


Dołączył: 21 Mar 2018
Posty: 30

PostWysłany: Sob Mar 31, 2018 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A myślicie że opłaca się rzeczy dla dziecka online zamawiać? Mam na oku materac dla dziecka na http://materacyk.pl/ i w dobrej cenie bardzo jest
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
heniu
Gość


Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 19

PostWysłany: Wto Kwi 03, 2018 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukuję fajnej deskorolki dla 12-latki. Wiecie, jak jest teraz z nastolatkami, to niestety nie może byc zwykła deskorolka, tylko coś super. Wpadłem na stronę http://szukamdiety.pl/2018/03/12/jaka-deskorolke-kupic/, po jej lekturze zacząłem się mocno zastanawiać nad kupnem elektrycznej deskorolki. Czy to będzie dobry pomysł?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sheep
Gość


Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 5

PostWysłany: Nie Sie 05, 2018 15:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zajrzyj sobie do sklepu u Jana - http://zabawki.orf.pl/ - oni na pewno maja deskorolki Very Happy my ostatnio hulajnoge kupowalismy wlasnie tam i mala zachwycona smiga.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
salad
Gość


Dołączył: 03 Sie 2018
Posty: 14

PostWysłany: Sob Sie 25, 2018 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czas rzeczywiście sie ogarnąć z zakupami dla dzieciaków do szkoły. Wczoraj wrocilismy z ostatniego juz wypadu urlopowego niestety, wiec teraz pora zainwestowac kasiorę w wyposazenie. Dla mnie najwazniejsza jest jakość - plecaki czy piorniki nie moga byc na rok. Kupujemy na kilka, lepszej marki, ale wytrzymałe solidne rzeczy stad https://selectshop.pl/plecaki Moim zdaniem bez sensu jest kupowac na przecenach słabego wykonania plecak, który pęka, bo syn zjechał na nim z gorki zima... to standard, a plecak musi byc wytrzymaly na takie akcje
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
beatryce
Gość


Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 17

PostWysłany: Sob Lis 17, 2018 08:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli chodzi o sklepy z zabawkami, to jest ich multum w necie, ale takich sklepow godnych polecenia - to juz mniej. Uwazam, ze zabawki powinny rowniez uczyc i wspomagac rozwoj dziecka. Jesli szukacie takich, to polecam sklep https://minimen.pl/ zobaczcie sami ich oferte. Musisz znaleźć tylko coś odpowiedniego do wieku dziecka.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
halinka56
Bywalec


Dołączył: 04 Sie 2018
Posty: 67

PostWysłany: Pon Lis 26, 2018 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nie lubie kupować dzieciom zabawek o wiele chętniej kupuje im ksiazki. Na przykład ta tutaj https://www.taniaksiazka.pl/ostatni-jednorozec-peter-s-beagle-p-1149232.html Jest bardzo ciekawą ksiażką którą mam zamiar kupić moim dzieciom Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
marek211
Stały bywalec


Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 156

PostWysłany: Pon Gru 17, 2018 23:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moje dziecko zażyczyło sobie czegoś takiego, jak łożyska do deskorolki. Widziałem takie na stronie https://systemsklep.pl/product-pol-3646-Lozyska-Bones-Reds.html i w sumie nie wiem, jaka jest za nie odpowiednia cena i czy różnią się czymś od siebie. Możecie coś polecić?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wiktoria33
Gość


Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Wto Sty 08, 2019 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słuchajcie ja odkryłam patent na tanie ubrania i akcesoria. No oczywiście nie jest to odkrycie ameryki, ale zaczęłam zamawiać ubranka z aliexpres. Nie brzmi to moze najlepiej i też tak myślałam na początku, że zamawianie jakiś "szmatek" z tego chińskiego allegro to jest nie poważne, ale zamówiła na początku mała ilośc tych najpopularniejszych ubrań i były ok. Zamawiam teraz regularnie z aliexpress zwłaszcza, ze te ubranka są na kilka tygodni to max, a potem i tak dziecko wyrasta i trzeba znowu coś dokupić. Ostatnio nawet wózek zamówiłem z alliexpress, który można przerobić na nosidełko. Cool

Ostatnio zmieniony przez Wiktoria33 dnia Pią Lut 01, 2019 07:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
byczek
Gość


Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 5

PostWysłany: Wto Sty 15, 2019 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ubrania dla dzieci? Gdzie kupujecie takie rzeczy? Ja ze swojej strony mogę doradzić, że warto sprawdzić ten sklep Smile Mają w tym obrębie spore doświadczenie Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sefur
Gość


Dołączył: 03 Lip 2019
Posty: 4

PostWysłany: Sro Lip 03, 2019 11:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej wam a jeżeli chodzi o zabawki dla dzieci to jakie macie sposoby na ich kupowanie, w sensie jakie według was są najlepsze i warte uwagi? Ostatnio na http://joys.pl/ widziałem ciekawe porady, myślicie, że warto będzie z nich skorzystać? Będę bardzo wdzięczny za pomoc
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lalav56
Gość


Dołączył: 12 Sie 2019
Posty: 1

PostWysłany: Pon Sie 12, 2019 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo pomocna porównywarka.

__

budowa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Sie 12, 2019 21:00    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla uczestników Małopolskiego Konkursu Języka Polskiego Strona Główna -> HYDE PARK 2015/2016 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Forum dla uczestników Małopolskiego Konkursu Języka Polskiego  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group